page_head_bg

prudutti

Perline di Vetru Sabbiata 200 #

breve descrizzione:

E perle di vetru per sabbiatura anu e caratteristiche di stabilità chimica, alta intensità meccanica è durezza. Pò esse lampati nantu à a superficia di l'ughjettu cù aria compressa è ponu esse aduprati nantu à u vetru compressu, gomma, plastica, stampi cù colata metallica o cumpressione. E palle di getto aiutanu à riduce l'elasticità di i materiali di a superficie è aumentanu a capacità d'usura.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Funzione di u Produttu

Perla di vetru di sabbiatura cù e caratteristiche di certa durezza meccanica, forza, è forte stabilità chimica. Sò fabbricati da vetru di silice calce soda è ponu esse aduprati cum'è materiali di sgrossatura per rimuovere parechji tippi diversi di imperfezzioni superficiali, cumprese pulizia di metalli, finitura superficiale, sbucciatura, sbavatura. Riduce a visibilità di qualsiasi dannu potenziale, graffi, difetti più chjucchi dopu a saldatura, macinazione, o saldatura puntuale è alza a resistenza à a corrosione di u pruduttu è aiuta à aumentà a capacità d'usura.

A sgrossatura di u vetru hè adatta micca solu per u trattamentu finale di un novu pruduttu o cum'è pre-trattamentu prima di i successivi processi chimichi (elettroformatura, ossidazione anodica), respira dinò una nova vita in oggetti più vechji, esse componenti motorii, arte è oggetti decorativi o accessori interni.

Sbattimentu cù Perle di Vetru sottu pressione mantene i prudutti senza cambiamentu dimensionale, senza contaminazione è senza eccessivu. Produce una finitura superficiale pulita metallurgica consistente. I Materiali di Sabbiatura Convenziunali cum'è l'Oxidu d'Alluminiu, a Sabbia, i Colpi d'Aceru lasceranu o una Pellicula Chimica nantu à a superficia sbuffata o anu azzione di tagliu. E perle di vetru generalmente più chjuche è più leggere di l'altri media è ponu esse aduprate per appiccià in radii taglienti di fili è parti delicate induve sò richieste intensità assai basse. Shot Blasting with the Glass Beads prepara cumpletamente a superficia metallica per ogni tippu di rivestimentu nantu à questu cum'è pittura, placcatura di smaltatura o rivestimentu di vetru.Le perle di vetru ponu esse sicure paragunate à altri media blast. I vantaghji addiziunali di a sgrossatura di perle di vetru includenu chì pudete aduprà per alcuni cicli prima ch'elli ùn puliscinu più una superficie. Hè cumunu per i media di perline di vetru durà 4 - 6 cicli prima di avè bisognu di esse rimpiazzati. Infine, e perle di vetru ponu esse aduprate in un armariu di aspirazione o di sfruttamentu à pressione. Questu u face versatile è pò aiutà à offre un media di pulizia di esplosione chì mantene i costi di u vostru armariu di esplosione.

Perline di Vetru aduprate cum'è materiali di sgrossatura sò cù e caratteristiche di chiarezza, durezza è durezza. Sò adatti per a pulizia è a lucidatura di sbavature è di sporcizia nantu à varie superfici di muffa in modu chì l'articuli trasfurmati abbianu una bona finitura è prolonganu a so vita di serviziu. A so riciclabilità ne face una scelta ecunomica. A natura chimica di e perle di vetru hè inerta è micca tossica, durante l'usu, nisun ferru o altre sostanze dannose restanu nantu à a superficia di u pezzu di travagliu, nè hà da influenzà negativamente l'ambiente circostante. A rotundità di a superficia liscia ùn face micca danni à i graffi à a precisione meccanica di u pezzu durante u prucessu di sabbiatura. Una applicazione unica per a sgrossatura di perline di vetru hè a peening, chì aiuta u metallu à resistere megliu à a fatica è à u cracking da a corrosione da u stress. Un studiu hà trovu chì pò aumentà a forza di fatigue da circa 17,14%. Ti dà una finitura satinata attraente puru aumentendu a durabilità di u pruduttu.

Infurmazione Tecnica

Aspettu: Pulitu è ​​trasparente, senza bolle visibili è impurità.

Densità:2.4-2.6g / cm3

Durezza:6-7 (Moh's)

Perline sferiche:≥75%

Cuntenutu SiO2:> 72%

Certificatu

Certificate (2)
Test Report (13)

Imballaghju

Sicondu l'esigenza di i clienti.

packing (33)
packing (19)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu