page_head_bg

nutizie

news-2-2

INVITAZIONE

A Fiera Internaziunale Economica è Cummerciale di Harbin (abbreviata in HTF), fundata in u 1990, hè stata tenuta cù successu dapoi 29 anni consecutivi. Cù un scopu di "Mette in risaltu a Russia, di fronte à l'Asia di u Nordeste, Radiante di u mondu, Servendu in tutta a Cina", l'HTF hè una di e mostre più lunghe tenute consecutivamente in Cina, oltre à una finestra di a Cina per sviluppà un mercatu internaziunale diversificatu è un impurtante piattaforma per a cooperazione regiunale di u Nordeste Asiaticu. In u 2014, l'HTF hè statu mudificatu cù successu in l'Expo Cina-Russia, chì si tene per cinque anni consecutivi.
U 30th A Fiera Ecunomica è Cummerciale Internaziunale di Harbin si terrà in u Cungressu Internaziunale di Esibizioni è Centru Spurtivu di Harbin da u 15 à u 19 di ghjugnu di u 2019. Cù a zona di mostra di 86,000㎡, crea u Padiglione Internaziunale è di Hong Kong, Macao è Taiwan, Cooperazione Cina-Russia Padiglione, Macchinari è Prodotti Elettrici Padiglione, Grande Zona Espositiva di Macchinari è cusì. A mostra copre i risultati di u prughjettu di e risorse minerali, l'agricultura muderna, a fabbricazione di attrezzature, aeroespaziale, u cummerciu elettronicu transfrontaliere, u cummerciu di servizii, ecc. Una seria di scambii ecunomichi è cummerciali, negoziazione è matchmaking, publicità, cum'è fori, cunferenze seranu tenute in cunsequenza.
U HTF serà profondamente integratu in "Iniziativa di Cintura è Strada", custruisce un altipianu cooperativu apertu, dà pienu ghjocu à i vantaghji principali di u locu in u Nordeste Asiaticu, invita largamente guverni è imprese di tuttu u mondu à participà à a mostra è prumove u scambiu interattivu di mercatu internaziunale, capitale è tecnulugia.
Sò cordialmente invitati à participà à u 30th Fiera di Harbin per sparte opportunità di cummerciale è circà un sviluppu cumunu. Avemu da furnisce servizii cumpleti è di qualità per espositori di casa è di fora.

TEMPU DI MOSTRA

Tempu di Esibizione: 8: 30-17: 00 15 à 18 di ghjugnu, 2019
8: 30-14: 00 19 di ghjugnu, 2019
Ora di Entrata di l'Espositori: 7:30 15 di Ghjugnu, 2019
8:00 da u 16 à u 19 di ghjugnu, 2019
Ghjurnata di Negoziazione per Visitatori Prufessiunali: 15 di ghjugnu, 2019
Ghjurnata d'inaugurazione publica: 16 à 19 di ghjugnu, 2019

SEDE

Mostra di Cunferenza Internaziunale di Harbin è Centru Spurtivu
(N ° 301 Strada Hongqi, Distr. Nangang, Harbin, Cina)

COPERTURA DI MOSTRA

86.000 ㎡ (3000 cabine standard internaziunali)

INTRODUZIONE À I PAVELLONI E ZONE DI MOSTRA

Padiglione Internaziunale, Hong Kong, Macao è Taiwan
Tecnulugia alta è nova, prudutti speziali regiunali, cuuperazione d'investimenti è di prughjetti, scambii culturali è cusì da l'esternu è da Hong Kong, Macao, Taiwan.

Padiglione di Cooperazione Cina-Russia
A. Zona di l'Imagine Naziunale Russa. Dimostra l'immagine naziunale russa è a cooperazione trà e imprese principali, Oblasti pertinenti è Regioni cù a Cina.
B. Zona di Cooperazione Regiunale Cina-Russia. Mustrate a situazione generale di l'industrie vantaghji è u sviluppu lucale di e province cinesi (cità) è di l'oblasti russi (regioni)
C. Spaziu Espositivu Tema. L'imprese cinesi è russe mostranu pienu i risultati di i prughjetti di cooperazione trà i dui paesi in settori chjave cum'è a cooperazione minerale, l'agricultura moderna, a fabricazione di attrezzature, aeroespaziale, u cummerciu elettronicu transfrontaliere, l'industria culturale è l'infrastruttura.
D. Zona di Revitalizazione Integrale. Mustrate l'educazione in scienza è tecnulugia, servizii finanziarii, turismu è attrezzature per a neve è u ghjacciu, assistenza sanitaria residenziale, novu retail è novu cunsumu, novi materiali di custruzzione di a Pruvincia di Heilongjiang.

Padiglione di Macchinari è Prodotti Elettrici (Tenda di Esibizione)
Macchine per l'imballu è stampa, macchine plastiche, macchine per u legnu, apparecchiature per a trasformazione di l'acqua, strada, ponte, macchine è parti di custruzzioni è mine, macchine per l'elaborazione è imballu, strumenti hardware, pezzi auto, logistica è apparecchiature di catena di fornimentu è tecnulugia è altri prudutti di macchinari.

Grande Zona di Esposizione di Macchine (Zona di Esposizione Esterna)
Macchinari di custruzzioni, macchine agricole è forestali, tecnulugia è apparecchiature energetiche à biomasse, grandi vittura di passeggeri è merci, vittura di passeggeri, apparecchiature municipali di prutezzione di l'ambiente, apparecchiature d'emergenza, strutture di svaghi esterni ecc.

PRINCIPALI ATTIVITÀ COMMERCIALI

Organizà cunghjuntamente fori, seminarii è altre attività cummerciale intornu à l'agricultura, a silvicultura, e macchine, u cummerciu elettronicu, u sdoganamentu, a logistica di i trasporti, u turismu culturale, u scambiu di i giovani, u sviluppu di e risorse, i prudutti meccanichi; In listessu tempu, "U 30thAnniversariu di l'eventi "HTF" è una seria d'altre attività ecunomiche è cummerciale internaziunale speciali, scienze è tecnulugie, seranu tenute.

PARTICIPAZIONE

L'espositori ponu esse registrati in linea attraversu u situ web ufficiale (www.chtf.org.cn), a data limite per a registrazione hè u 30 d'aprile, 2019.

COSTU DI STANZA

A. Hall A, B è C
1. Stand internaziunali 9㎡ (3m × 3m) cabine sò dispunibili à US $ 1,500 ciascuna durante a mostra. Ogni stand standard di l'internu hè facilitatu cù 3 pezzi di tavule espositive, una scrivania, 3 sedie, 2 riflettori, una presa di corrente di 220V / 3A (in 500W), un pannellu di lintelu cù u nome cinese è inglese di l'espositore.
2. E cabine standard decorate 9㎡ (3m × 3m) cun esigenza minima di 36uringdurante a mostra è aumentate di 9㎡ sò dispunibili à US $ 1,900 ciascuna durante a mostra. Ogni stand di stand decoratu à l'internu hè facilitatu cù 3 pezzi di tavule espositive, una scrivania, 3 sedie, un pezzu di tappettu, 2 riflettori, una presa di corrente di 220V / 3A (in 500W), un pannellu di lintelu cù u nome in cinese è inglese di u espositore.
3. A tarra nuda di mostra à l'internu hè dispunibule à 155 $ US / ㎡ cun esigenza minima di 36㎡durante a mostra è cresce di 18㎡, senza dispositivi di mostra.

B. Padiglione di Macchine è Prodotti Elettrici (Tenda di Esposizione)
Ogni stand 9㎡ costa 900 $ US durante a mostra. Ogni stand hè facilitatu cù 3 pezzi di tavule espositive, una scrivania, 3 sedie, 2 riflettori, una presa di corrente di 220V / 3A (in 500W), un pannellu di lintelli cù u nome in cinese è inglese di l'espositore.

C. A zona di mostra esterna hè dispunibule à US $ 30 / ㎡ durante a mostra, a zona minima per affittà hè 50㎡, senza strutture di mostra è alimentazione elettrica furnita.

PAGAMENTU

1. Vi preghemu di rimettà a renta per u stand prima di u 15 di maghju 2019. Qualsiasi ritardu in a rimessa di a renda sopra serà cunsideratu cum'è un ritiratu volontariu da a mostra, è u stand riservatu per voi serà riorganizatu.
2. Benefitariu: Uffiziu di l'Amministrazione di a Fiera Economica è Cummerciale di Harbin di a Cina
3. Banca di Conti per i dollari US: Banca di Cina, Filiale Heilongjiang
4. Aghjunghje: N ° 19 Hongjun St., Nangang Dist., Harbin China
5. Numeru di contu: 166451764815
6. CODICE SWIFT: BKCHCNBJ 860

APPLICAZIONE DI CARTE

1. Carta di l'Espositore: ogni stand standard (9㎡) hè facilitatu cù 3 carte, ogni area di mostra esterna di 50㎡ hè facilitata cù 6 carte.
2. Installazione di u Stand è Carta di Smantellamentu: 30 yuan sò fatturati per ogni carta. (Nota: L'espositori ponu entrà è smuntà presentendu e so carte di espositore)
3. Installazione di u stand è Carta di Smantellamentu per a Vittura: a vittura per l'installazione di l'espositori è u smuntamentu solu 50 yuan hè fatturatu per ogni carta
4. Per più infurmazione, fate riferimentu à http://www.chtf.org.cn

CONFIGURAZIONE DI STAMPA È SMANTELLU

1. Stallazione di u stand è tempu di smuntamentu:
08:00 di ghjugnu da 8 à 12:00 di ghjugnu 14: Configurazione di stand di autodecurazione
08:00 di ghjugnu à 12: 00 14 di ghjugnu: Configurazione di stand standard
12:00 14 di ghjugnu: A sala di mostra serà chjusa per l'ispezione di sicurezza
15:00 19-18 di ghjugnu: 00 20 di ghjugnu: Smuntamentu di u stand
2. A cunfigurazione di cabine di autodecurazione mette in opera u meccanisimu d'accessu à a custruzzione è seguita strettamente e "Stipulazioni di Custruzzione è di Gestione di cuncepimentu di l'Expo Cina-Russia". Per più infurmazione per piacè fate riferimentu à http://www.chtf.org.cn
3. Per e cabine di autodecurazione, tuttu u travagliu di stallazione deve esse fattu fora di a sala di mostra è pò riunisce in a sala. L'altezza di a mostra per e cabine interne ùn pò micca supera i 6 metri.
4. Per piacè inviateci u pianu di stallazione di u stand standard o smuntà u disegnu di u pannellu d'isolamentu trà e cabine à u Cumitatu Organizatore di l'Expo prima di u 31 di Maghju. Se qualchì cambiamentu sia fattu dopu à a fine di u stand, i travagli di installazione ùn saranu micca fatti finu à chì l'applicazione sia appruvata è chì i diritti extra sò pagati dopu l'8 di ghjugnu.
5. In corsu di stallazione di u stand, ùn hè micca permessu d'occupà u spaziu publicu o di bluccà l'attrezzatura anti-focu. L'espositori devenu pulì immediatamente tutti i rifiuti di l'installazione è i materiali di imballu.
6. L'intrata à e mostre durante a fiera ùn hè micca permessa.

SERVIZI DI MOSTRA

1. L'Esposizione furnisce servizii riguardanti espositori è visitatori cum'è cunsultazione, negoziazione cummerciale, liberazione di informazioni nantu à l'offerta è a dumanda in linea, ecc.
2. L'Esposizione duverà cuncernà servizii per espositori cum'è prenotazione di hotel, impiegazione di traduttore, locazione di vittura, viaghji, ecc.
3. U Centru di Serviziu in u padiglione offre i servizii seguenti: locazione di strutture di mostra, posta, biglietti, banca, cumunicazione, rete, centru cummerciale, ecc.
4. Alcuni dipartimenti cum'è Customs, Inspection & Quarantine, Industry & Commerce, Supervision di a qualità, Dirittu di pruprietà intellettuale, è Law furniscenu servizii in situ, chì includenu consultazione ghjuridica è pulitica, risolvenu i prublemi è disputi durante a Mostra.
5. L'Esposizione furnisce servizii per espositori cum'è a custruzzione è a manutenzione di u situ web d'impresa, l'inchiesta di l'infurmazioni di l'espositori, ecc. Per più infurmazione, fate riferimento à http://www.chtf.org.cn

TRASPORTU

U Cumitatu Organizatore furnisce esibizioni logisticu serviziu per espositori.
Cuntatti: Sra Chen Liping
Tel: + 86-451-82340100
Fax: + 86-451-82345874
E-mail: 13945069307@163.com

SERVIZI PUBLICITARI

L'Esposizione furnisce servizii di publicità per espositori, trattendu principalmente di publicità in e fora di a sala di mostra, strade principali di Harbin, Guide di a Fiera, biglietti d'entrata è u situ ufficiale.
Cuntatti: Mr. Zhang Jianxun
Tel: + 86-451-82273912,13351780557
Fax: + 86-451-82273913
mail: wz-189@163.com

RECLUTAMENTU DI PARTENARI DI SPONSORIZZAZIONE

Cuntatti: Mr. Wang Zhijun
Tel: + 86-451-82340100
Fax: + 86-451-82340226
mail: 87836339@qq.com

CENTRU DI NOTIZIE

Responsabile di a publicità è di a prumuzione di espositori, u rapportu dinamicu per a fiera; Organizza interviste speciali cù invitati impurtanti è capi d'affari da i media principali in casa è à l'internu.
Cuntatti: Sra Zhang Yuhong
Tel: + 86-451-82340100
mail: hljshzswj@163.com

MAGAZINE DI MOSTRA

Cuntatti: Sra Liu Yang
Tel: + 86-13313685089
mail: 24173547@qq.com

LIAISON

Cunvenzione di Heilongjiang è Esposizione Bureau
Aghjunghje: No.35 Meishun St., Nangang Dist., Harbin China 150090
Tel: + 86-451-82340100
Fax: + 86-451-82345874, 82340226
Situ: www.chtf.org.cn
E-mail: chn@hljhzw.org.cn


Tempu di posta: Nov-23-2020